Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Carolina - 5 februari 2009 19:30

Har haft en riktigt långtråkig dag på jobbet, den började dock med två sura mail vilket verkligen gör en positivt inställd till resten av dagen :(

Hur som så har det mest varit klippa/klistra hela dagen...kommer att ha såååå ont i högeraxel och nacke imorgon....men men det blir kanske bra snart.



Bengt "håller låda" till o från, kickar rejält. Måste kännas utifrån oxå nu snart.


Imorgon är det fredag och sen är helgen här igen - går ju över lika fort som den kom antagligen men ändå. Har mycket ! tvätt nu igen - svårt att tvätta på veckorna. Vill inte gärna sätta igång maskinen när jag åker på morgonen ifall det skulle bli nå knas på pumpen el så ( nä ja litar inte riktigt på den) och eftersom vi behöver tumla det mesta pga utrymmesbrist så vill man ju inte att det ska bli liggande i maskinen för länge heller....

Iofs så skulle kanske pär kunna fylla tummlaren när han går upp så stänger jag men vi har inte riktigt orkat heller.


Hur som så ska vi iaf på fest i helgen - blir tvungen att städa ur bilen lite oxå eftersom vi ( jag) har lovat att hämta upp ett till par. Ska bli kul, hoppas att man inte är så trött då. En annan somnar ju typ halv tio på kvällarna så man är ju inte det roligaste sällskapet alla gånger =)


Nä nu ska jag lägga mig o läsa mina tidningar - fick damernas värld i postlådan o hade redan köpt vi föräldrar så nu har jag nåt att göra :-D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards