Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Carolina - 3 februari 2009 17:32

Sitter på jobbet nu - har en halvtimma kvar innan jag ska åka å fixa nåt att äta och sen vidare på junta.

Har inte med mig ngt att göra idag heller så jag vet inte jag, blir mest fika o prat för min del.


Hade tänkt påbörja en tröja el nåt men har inte kommit  mig för att åka in på garnaffären så det dröjer.


Har haft medlyssnare på jobbet i två dagar nu, en ny kille som ska börja. Vet själv hur långtråkigt det blir så jag tycker lite synd om honom.


Pär hade varit o fixat nytt batteri tillgolfen idag - lite lätt trögstartad blir den när det är kallt....hemma går det skapligt men det skiljer ju några grader från både köpingen o färila. Men den står ju med motorvärmare hela dagarna så den har som ingen anledning att inte starta egentligen. Mer synd om volvon då som inte ens har motorvärmare installerad. Den lär ju vara svinkall nu när jag ska hem....usch!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards