Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Carolina - 12 februari 2009 16:22

Bandy

Av Carolina - 12 februari 2009 14:32

Måste handla lite gott bröd o nå roligt pålägg idag så jag kan ta med mig nån macka till mellanmål på förmiddagen. Två dagar nu har jag varit så jäkla hungrig när det väl blivit dags för mig att gå på lunch. Då blir det ju att man kastar i sig maten o så får man ont i magen istället =(.


Har några minuters lunch kvar nu - borde väl egentligen ha gått ut en sväng o fått lite luft men ärligt talat så har ja ingen lust till det alls - får försöka klara mig till ikväll iaf.


Lite godis skulle dock inte sitta helt fel ;-)



Emil är iaf på bättringsvägen nu, han hade sovmorgon imorse - vaknade strax efter tio o då hade han bara 37,6 i temp. Skönt, han får dock vara hemma imorgon oxå så han hinner bli ordentligt pigg.

Av Carolina - 12 februari 2009 08:19

Igår när ja kom hem o hade ätit fick ja så jäkla ont i vänster ben....måste ha suttit på nåt knepigt vis. Gjorde ont att lyfta det o föra det framåt :( Jo tanken på foglossning flög genom huvudet... svor tyst för mig själv - inte än!!!


Hur som så tvingade jag mig att gå upp till stallet o mocka, gick inte superfort men det gick. La mig tidigt efter en varm dusch och nu - peppar peppar - känns det inget ...så kanske kanske var det nån form av utmattning av muskler pga att jag sitter som en hösäck.


De säger ju att man ska sitta med bäckenet i ett rakt läge så mkt som möjligt för att undvika känningar av fogarna - ja det är ju precis min stil :/ ja som helst knölar ihop mig helt o hållet när jag sitter, kan inte sitta rakt upp o ner, minst några timmar per dag som jag sitter med benen i kors liksom. 


Idag är det KALLT igen - el fortfarande.....men antar iofs att det är ännu kallare på köpingen som vanligt så därför väntar jag med att skriva ut några siffror ;-).


Ska gå å lägga i lite mer ved nu och starta upp bilen innan det är dags att bege sig på jobbet, Pär har nyss vaknat o mil sover fortfarande. Har inte speciellt kt feber längre men hostar riktigt mkt o syns på hela han att han är sjuk.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards