Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Carolina - 2 februari 2009 18:50

Pär åkte till låka o fixade till skotern - som senare såldes till Emils stora förtvivlan :(


Jag o Emil vi tog min skoter o snow racern o åkte upp till mormor o morfar o sara. Där busade han på ett tag medan jag stökade runt i stallet. Ditte fick lite longeringsträning. Hade tom gjord på sig denna gång. Duktig tjej, ibland är hon väldigt vettig medan hon andra gånger bara spökar sig.


Senare åkt vi hem - såg skotern åka sin kos o tog de två kvarvarande  på en tur upp till Låka. Pär, Emil o Anders åkte ut en sväng i skogen för att vea en del medan jag höll ingvor sällskap när hon lagade mat.

 Middag åt vi där innan vi åkte hem igen - bitande kallt över sjön....


Emil o jag åkte sen iväg o kikade på hoppträningen i ridhuset så det blev rätt sent innan vi var hemma.



Av Carolina - 2 februari 2009 07:56

Trött o seg - har sovit riktigt dåligt inatt :( svettats och frusit om vartannat, Pär har snarkat och emil har sparkats.

Dessutom har jag fått så ont i ena benet... vet inte vad jag kan ha gjort men det har värkt inatt och jag hoppas innerligt att det blir bätre snart.


Måndagar är verkligen inte min favorit!!!


Har precs duschat och ska se om Emil vaknat till ngt nu när jag haft teven på bredvid saängen en stund.


Kallt även idag, -15 grader, är väl säkert ännu kallare nere på byn då.


Kommer mer rapport om gårdagen senare när humöret stigit - förhoppningsvis =/

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards