Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Carolina - 4 februari 2009 19:48

Varit en lång dag idag känns det som.

Pär har - av olika anledningar - varit ner till Mora och hämtat tillbaka skotern nu idag.

Lånade brorsans vagn o åkte vid 13-tiden tillsammans med sin far.

Farmor fick alltså rycka ut o hämta Emil på dagis idag. Jag hämtade sen honom där när jag slutade. Efter en snabb middag och lite handling skyndade vi oss hemåt till hunden som kände sig övergiven - vilket han iofs alltid gör =)


Hade nog mitt hittills knasigaste samtal idag - hade svårt att hålla mig och sen när jag väl lagt på skrattade jag så tårarna rann vilket inte är vanligt hos mig haha... en del är bara för festliga.


Den lille som blivit allmänt känd har verkligen kommit på att det går att göra sig om inte hörd så åtminstone märkt....ibland kan jag sitta koncentrerad och plötsligt hoppa högt när det sprattlar till.

Häftigt är det ju helt klart :-)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards