Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Carolina - 9 februari 2009 08:06

iaf ett tag då :), kallare då istället. Var -16 nu när jag gick upp och i färila var det -19 sa pär så...BRR


Sovit halvdåligt inatt - har en hlavkruppande pojk med feber i sängen....IGEN! stackars liten. Varit så pigg o glad nu så kommer det här igen. Suck. Jaja, bara att vila ut det antar jag. Kände mig själv lite hängig igår - frös o lite ont i halsen även om jag gjorde mitt bästa att ignorera det hela.


Vi var ut en sväng med skotrarna igårem - jäklar va med snö det är på sina håll alltså. Körde över sjön upp på "Hean" för å kika hur det såg ut där vid kåtan - Hanna har aldrig varit upp dit. Pär åkte först o jag körde i hans spår... hans skoter plogade snön framför sig över sjön.

När vi vände o skulle tillbaka ner till mamma o pappa så drog han ner på sjön igen till att börja med men vi kom på att vi skulle åka en annan väg så jag ner för å vända - HA - tjena - Gissa om jag köde fast eller... min skoter typ försvann ner i snön o slirade runt på isen bara.....syntes inte ett spår av skidorna o snö upp till fotstegen.....


Nu ska jag ringa dagis o meddela, samt jobbet. Pär kommer hem när Hanna slutar så jag kan jobba halva dan.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards