Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Carolina - 8 februari 2009 12:46

Av Carolina - 8 februari 2009 09:11

Trött och sendrag i fötterna idag - men har sovit bra.

Kom hem vid halv två inatt. Vet inte när jag var uppe så länge sist =)  är inte särskilt mkt kvällsmänniska haha.


Var iaf iväg på "Italiensk afton " igår. Jättekul. Var syjuntan med respektive - vi tjejer träffades hemma hos Anna medan våra respektive träffades hemma hos Cissi o fixade där en härlig buffe med allehanda italieninspirerade rätter. Där fanns paj, sallad, fläskfilé, pizza, goda små tilltugg ( skinka, salami, pesto, ostar o grejer).

Så när vi kom var där fördrink framme och mingel som väntade.

Kul att träffa och få ett ansikte på allas andra hälft så att säga. Fanns en del personer som jag aldrig träffat förr.

Allt som allt var vi 24 personer - det fattades två. Jag tror att vi alla hade en trevlig kväll och det här måste vi nog göra till tradition ;).


Hade kameran med men ska kolla om det blev  några bilder som fungerar - glömde ta med blixten tyvärr och det blir ju lite mörkt inne då :/


Men men lite seg idag som sagt - har precis ätit frukost och ska snart ta o klä mig o gå upp till barnen på 36.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards