Direktlänk till inlägg 19 december 2009

Dansbandskampen

Av Carolina - 19 december 2009 19:26

Final ikväll.


Blender och Date är favoriterna hos mig men det är bra band alla fem. Var ju iofs så jäkla länge sen jag var ut på ngn dans nu så jag vet väl knappt hur man gör längre ;) men man kan ju alltid titta.


Blev lite kakor i frysen idag =) bara att kika in på en fika ;);)


Godiset blev det så där med, gjorde nån vitchokladgrej med nötter och frukt i men det blev inge bra alls... men sött blev det - dock en aning smuligt så det är inget att bjuda på direkt.


Väntade med knäcken - kanske gör en sats imorgon men sa även upp till farmor och farfar en sväng och hjälpa dem. Sen om det går ska jag försöka longera D en stund oxå. Självklart gör vi vårt bästa för att ha henne bekväm med sadel på ryggen ;). Inga problem att sadla iaf men har inte dragit åt speciellt hårt ännu runt den "lilla" magen och vem vet hon kanske flippar när hon märker att det är några konstiga grejer som hänger ner på sidorna hehe

Är mer bekymrad över att munnen kan ställa till det just nu, en tand borta en på väg bort... ngt öm och lite rädd om den just nu så träns är inte nån jättehöjdare men men det löser sig det å.


Börjar känna mig lite stressad över julen - inte så mkt över att fixa o dona utan snarare att den går över så sabla fort... vill ju hinna njuta av den. Nä rman var liten så kändes helgerna så jättelånga och nu säger det POFF så var det nytt år och vardag igen....

 
 
AKP

AKP

19 december 2009 20:07

Tack snälla =)
Självklart är de ok!

http://akp.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 14 juni 2012 23:12

andra lediga dagen av fem - spenderade den med pojkarna o svärmor i bilen mestadels :) Varit utanför Timrå å hämtat tre små dvärgkochinhönor åt svärfars tupp. Fina små djur o fina ställen har vi sett på färden. Blev ett besök in på Biltema för reserv...

Av Carolina - 12 juni 2012 09:08

hemma o fixar o donar =), huset grovstädades igår morse sen har gräset klippts o röjsågen startats upp från vintervilan. Hanna hjälper mig med liv o lust här ute. Hon är så duktig stortjejen =) Planterat och fixat med mitt sk stenparti, så kul att ...

Av Carolina - 8 juni 2012 16:57

Sådärja...så har man haft en riktig examen igen då...15 år sen sist...känns tomt o trist men jag har iaf fått positivt besked på att jag får gå ett år till =) så skönt!!!! Ska dock ner på AMS på måndag o skriva in mig... ska visserligen jobba hela ...

Av Carolina - 4 juni 2012 19:43

åh så skööönt....jag brukar iofs nästan alltid leva efter mottot att saker o ting löser sig men man kan ju ändå känna sig stressad över framtiden ;) Nu har jag sysselsättning klart ett år framåt oxå!!!!! Fick positivt besked från fröken o rektor ...

Av Carolina - 3 juni 2012 08:52

fy faaaaan.....orkar inte med regn hela dagarna. Vill ha sol o värme nu! Noll inspiration, huset är extremt skitigt och jag vill verkligen inte städa :( känner att humöret är i botten. Igår sov jag mig igenom dan känns det som, läste visserligen en...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards