Alla inlägg den 12 november 2009

Av Carolina - 12 november 2009 15:40

sitter på 36 nu - har mockat och gjort klart stallen. Väntar nu på P - vi ska  försöka få med oss sekretären hem idag.


Sen blir det hem och fixa lite, ikväll ska jag och mamma iväg på vernissage. Hoppas det blir kul, har haft ont i huvudet hela dan idag - inge kul alls... har klarat mig länge nu men men....nåja det var iofs nästan väntat att det skulle komma - spänningshuvudvärk!!!


Hinner nog med en till kopp te innan P är här

Av Carolina - 12 november 2009 10:48

Ni är ju ganska många som läser min blogg - fler än jag trodde från början =)

 

Undrar om ni skulle vilja hjälpa mig med en sak .... som jag skrev i tidigare inlägg är det mkt funderingar nu jag skulle vilja veta vad ni som läser har för uppfattning om mig...

både på gott och ont ;)

 

Så min uppmaning till er blir att beskriva vem/hur/vad jag är - i era ögon

vad förknippar ni med mig???

 

Ni får vara anonyma - jag går inte och kollar upp vem som har vilket IP-nummer osv 

 

MMS-bloggning  

 

 

Av Carolina - 12 november 2009 10:29

En funderardag idag.


Sovit tungt inatt men liten har bökat på en hel del däremellan iaf. Vet inte riktigt hur jag ska få honom att sova. Han behöver vända på mattiderna. Äter väldigt lite på dagarna för att sen vilja äta hela tiden på nätterna just nu. Försöker med ersättning på kvällarna men han äter inte upp utan äter tills han blir nöjd sen är det stopp. Svårt att tvinga i ngn mat liksom.


Sis har åkt - lycka till tjejen! Blir lite tomt och ovant men håller tummarna för att hon kommer trivas och att det blir bra.


funderar som sagt idag - på allt möjligt

Har ju lugnat ner mig på renoverings- och byggfronten ett tag

alltså kommer tiden till tankar tillbaka nudå ;)

 

Har inredning och sånt kvar - till viss del i alla rum

kreativiteten börjar komma tillbaka =)

 

funderingarna nu rör vad jag ska göra med min framtid

vad vill jag egentligen göra ?

hur ser möjligheterna ut ?

har lite olika trådar som spinner runt i huvudet

längtar efter att pricka rätt

Vad är det som är jag ?

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards