Alla inlägg den 7 november 2009

Av Carolina - 7 november 2009 17:49

Har egentligen inte gjort ngt speciellt idag. Bara tagit det lugnt...iaf känns det så...har ju hunnit med rätt mkt ändå ;) men bara det att sitta i vanliga jeans istället för snickarbyxor känns rätt ovant och lyxigt haha...



städade ihop lite imorse, P gjorde om garderoben när han vaknade. Tanken är att det ska bli ett skåp för lite allt möjligt inne hos H. Garderob för kläderna har hon redan men några korgar på hyllplanen och tre lådor kan vara bra att stoppa ner allt möjligt i =) kan ju tänka mig hur det blir att städa ut om ett par år haha....Dessutom ska hon ju ha min gamla sekretär oxå och den får det plats MYCKET saker i....jag vet - har testat!!!!


Funderar på om hon ska få ta vår vägghylla oxå... köpte en lång vit LACK-hylla som vi tänkte ha i sovrummet men ev får vi en annan sängram än jag tänkt å då fungerar den nog bättre i hennes rum...nåja vi får se.

Var ju ner med tapetbordet och skulle även ha färg då...tyvärr hade de ingen som kunde bryta den nyansen åt mig idag ( hade ju ingen lust att åka på en annan affär heller så får vänta till måndag). Funderar skarpt på att måla elementet i samma färg som fonden.det tror jag skulle bli riktigt häftigt. Men klarar jag det utan att spilla på nya tapeten.....


Hjälpte E att städa ihop lite på hans rum oxå. Ska göra det mer ordentligt senare i veckan när jag kan börja flytta iväg H´s grejer men man kan iaf gå in dit utan att bryta fötterna nu.


Fixat stallet och gjort ett första försök till att sy sadelöverdrag nu på em. Ska göra några justeringar sen blir det nog helt ok - funktionellt iaf.


Nu kommer lilleman hem - hanhar spenderat nästan hela dagen med mormor i bakstugan - kan tänka mig att det blir en dusch och sen sover han gott inatt.

Av Carolina - 7 november 2009 09:04

regn regn regn....så tråkigt.


P och svärmor skulle stoppa ner hagstolp idag var det tänkt men jag har en känsla av att det dröjer en stund till med tanke på vädret.


E har hostat sig igenom natten - hans tur nudå. H hostade ju i veckan. Men just nu är han väldigt pigg. Vill upp till mormor och baka.Mormor har dock inte vaknat ännu ;).


P och N ligger i sängen, haft en stund med lek o bus nu på morgon mennu är det sovstund igen =) Själv ska jag ta och röja upp allt som inte ska vara kvar inne nu när H´s rum är tapetat och klart! =D=D=D så skönt! Fast iofs - klart är att ta i - ska målas en del oxå... måste ner och fixa färg först bara. Ska ner med tapetbordet som jag lånat oxå.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards