Alla inlägg den 13 november 2009

Av Carolina - 13 november 2009 19:13

ONT i halsen...fryser....har sovinästan 2 timmar el nåt i underställ jeans, tröja, filt och täcke...vill tycka lite synd om mig själv ;););)


Har kokat vatten nu och ska gurgla lite saltvatten - gammalt hederligt husmorsknep. det kör alltid min mormor med och så klart honungsvatten då =).


H har kommit - håller på å installerar sig i sitt rum nu. Verkar som att hon är nöjd så långt iaf. Lite småstök kvar men det blir det å snart.....


E var lika trött som mig tror jag, han somnade i soffan här på em och har inte vaknat ännu. Fast han vände på sig och kollade vad jag gjorde när jag kommit hem från stallet.

Kanske han är pigg och glad imorgon då.


Ha en trevlig fredag allihop!

Av Carolina - 13 november 2009 08:44

har precis gjort klart frukosten och läst tidningen  så nu blir det till att klä på barnen och mig själv för att ge oss av på 36 för lite stalltjänst.


Se om pappsen är hemma och höra när han kom hem igår - bilen hade visst gått sönder när de åkte ner så det blev lite försenat allting.


Sen blir det väl att åka hem igen och dona på lite innan P och H kommer i em då.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards