Alla inlägg den 4 november 2009

Av Carolina - 4 november 2009 16:26

Har äntligen tagit mig igenom årets foton som ligger lagrade på datorn. Skickat en första beställning nu på lite mer än 300 bilder....håhåjaja...och då har jag inte skickat de på husets förvandling ännu....


Nu har jag och H målat lite till vitt runt garderoben så nu är det "bara" gamla fönstret kvar som ska målas då. Satte upp en vägg med recover igår - blir fasen riktigt bra det. Ska ha på en vägg till och sen tror jag att den sista väggen klarar sig med spackling och slipning.


Nu är det mat som gäller och sen stallet!

Av Carolina - 4 november 2009 11:20

känner mig inte riktigt i form... eller ja vet inte hur jag ska förklara det. Inte så jag känner mig sjuk el har ont el så utan bara en obekväm känsla i kroppen.


Antar att det är en kombination av hösten och hormoner eller nåt sånt.


Rastlös, dåligt tålamod, låg - vill göra något men vet inte vad.....går in i det jag gör helt och hållet - just nu -  och när det är slut katar jag mig in i nåt nytt. Kan inte sitta stilla nån längre stund - kanske är det så att jag undermedvetet - eller lite medvetet oxå kanske ?... - skjuter saker framför mig för att ta tag i dem senare när jag har mer tid... iom att jag har hundra saker att göra så kommer aldrig den tiden och då blir det aldrig tid för beslut/avslut el vad det nu är som trycker på.

Just denna tid på året brukar jag dessutom alltid känna av sånt här mer oxå, kanske är det här en tid för eftertanke och utvärdering. Det kanske är nu nya idéer ska testas och utformas men jag vågar inte riktigt tro på mig själv tillräckligt mkt för att utforska vad som händer om jag stannar upp....samtidigt jag är fasiken gammal nog att fatta mina beslut och förstå att det är mitt liv och det är min plikt att göra det så bra som möjligt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards