Alla inlägg den 27 november 2009

Av Carolina - 27 november 2009 21:39

fredagkväll - har fixat kläder och annat väsentligt åt de barn som ska vara hos mormor och morfar ( pojkarna) i helgen, hjälpt H med hennes kläder, hämtat biljetter ( en historia i sig... maskinen beslöt sig för att lägga av när den spottat ut en av de åtta!) samt lämnat bort hunden.


Ska krypa i säng så jag orkar upp och få med mig det jag ska imorgon - inte van att kliva upp UPP så tidigt. Är ju van att sulla runt här hemma i några timmar innan det är dags att bege sig ut.


7:15 går tåget, hoppas på en lugn resa ner med lagom med folk =) har suttit och kollat adresser och lokaltrafik idag så jag har ett hum om vart vi ska ta vägen =)


Hoppas ni alla får en trevlig helg - kanske kommer ngt mobilinlägg annars får ni höra på söndagkväll el måndagmorgon hur vi haft det.


PUSS!

Av Carolina - 27 november 2009 09:20

sovit inatt iaf =) känns fortfarande som att nacken har gått av men försöker tänka att det nog är lite bättre ändå ;)


tänka positivt tänka positivt tänka positivt


Imorgon denna tid sitter vi på tåget och har väl passerat Gävle I guess. Ska bli kul men är lite nervös över allt folk...lilla folkskygga jag =) så skönt att inte behöva jaga E =) hans starka sida är väl inte direkt affärer och sitta stilla haha


Ska ta och betala räkningarna nu idag så vi vet hur det ser ut med pengar sen....har inget speciellt som ska köpas men kan nog hitta en hel del iaf =D bara hästmässan lär ju innehålla en del intressant ;);)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards