Alla inlägg den 25 november 2009

Av Carolina - 25 november 2009 17:42

jaa... onsdag... det regnar...=/


Har varit chaffis åt min mor idag. Hon skulel ner till ridhuset med sin gula fara. Han får ju lite spel i november månad den kraken - inte blir det bättre av att han går ensam i en lerig skitig hage där han inte kan busa runt.

Hur som så skjutsade jag ner henne och kollade när hon tömkörde, E var med och N satt i bilen och sov.


När vi kom tillbaka så lämnade jag av E uppe hoos farmor där han skulle leka med kusin och faster en stund. ( Han blev kvar hela dan).


Mockade och åt lunch tillsammans med pappa sen for N och jag ner på byn och handlade...ett par stigläder åt mig, en pannlampa åt fiffi ( så du kan gå promenader med min hund i mörkret ;);)) och sen MAT! P fick ju lön idag ;) hans kort i min plånbok och skåpen är rätt välfyllda igen =D.


passade på att lagra upp lite blöjor och välling eftersom vi ska bort i helgen och mormor och morfar ska vara barnvakt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards