Alla inlägg den 11 november 2009

Av Carolina - 11 november 2009 09:09

Den högsta lyckan här i livet är att tro sig vara älskad för den man är,

 eller, kanske snarare,

att vara älskad trots att man är den man är.

 

Victor Hugo

 

 

 

Vi har alla våra fel och brister men tillsammans blir vi starkare.

När du faller plockar jag ihop bitarna och sätter dem rätt igen

släpp in mig, allt blir så mkt lättare att bära när man är två om det

Av Carolina - 11 november 2009 07:07

Känner mig inte som världens mest alerta människa just nu. Haft en jobbig natt inatt =( familjen har sovit ok ska inte skylla på nåt barn för båda sov mest hela tiden. Mina egna tankar som snurrar så jag inte får någon ro i kroppen.

 

Sen bestämde sig N för att det var dags att kliva upp 06:15! det brukar aldrig hända...Så nu sitter vi här. N busar runt på en filt på golvet och jag dricker te och försöker vara vaken.

Idag har vi tänkt vara sociala och ge oss ut och träffa fler mammor och barn. Behöver det verkligen men vill ju helst vara pigg oxå för att orka vara trevlig....




Med tanke på det tillståndet var det verkligen kul att hitta denna award - tack barbaskön! Det värmer ;)


[award.jpg]


Det innebär visst oxå att jag ska skriva 10 saker om mig själv....


# älskad

# Storasyster

# gör-det-självare ;)

# lantis

# försöker följa min väg på bästa sätt av de förutsättningar som ges

# envis när det behövs

# djurvän

# har bott i Lappland

# försöker lära mig nåt nytt varje dag

# Mammaledig kundsupportagent


Ska nu även skicka denna vidare till tre bloggvänner...

kusin Nytt liv och Anna




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards