Direktlänk till inlägg 12 november 2009

Snälla hjälp mig ;)

Av Carolina - 12 november 2009 10:48

Ni är ju ganska många som läser min blogg - fler än jag trodde från början =)

 

Undrar om ni skulle vilja hjälpa mig med en sak .... som jag skrev i tidigare inlägg är det mkt funderingar nu jag skulle vilja veta vad ni som läser har för uppfattning om mig...

både på gott och ont ;)

 

Så min uppmaning till er blir att beskriva vem/hur/vad jag är - i era ögon

vad förknippar ni med mig???

 

Ni får vara anonyma - jag går inte och kollar upp vem som har vilket IP-nummer osv 

 

MMS-bloggning  

 

 

 
 
Ingen bild

Fiffi

12 november 2009 12:12

för mig är du en fantastisk människa! Du är som den moster jag aldrig kommer få :)

Du är en underbar person!

 
Lena Ö

Lena Ö

12 november 2009 13:31

Du har alltid varit en hästtjej för mig... vet inte om du är det nu.
Sen gillar jag dina fräknar... du påminner mig om Pippi Långstrump. :-) kram

http://www.leohna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

carolina

12 november 2009 15:40

fiffi - tack så mkt
Lena - en gång hästtjej alltid hästtjej tror jag - fast man har ju inte samma tid längre ....

 
Ingen bild

Britta

12 november 2009 21:36

Hej Carolina jag ser en fantastisk pedagog i dej...du har aldrig funderat på att bli lärare? Det tror jag skulle passa dej utmärkt!

 
Ingen bild

Någon

13 november 2009 10:12

Jag ser en glad, sprallig mamma i hästkläder o skit under naglarna o en massa jävlaranamma om det behövs ;)

Men om man läser i bloggen så får jag ändå en uppfattning om att det ligger en del där under ytan o gror och skapar en lite osäker kvinna som inte riktigt vet vad hon vill men ändå har mkt vilja! *ekorrhjul*

Du känns lite frustrerad ibland men har ändå svårt att "komma loss" o få tummen ur och kanske fastnar i negativt tänkande. Det känns som att du ofta drabbas av sjukdom o huvudvärk vilket oxå skapar den där frustrationen - du VILL så mycket inombords men hindras av bristande energi eller att du inte vet VAR du ska rikta energin mot. Vilket i sin tur skapar ännu mer energibrist o frustration.

Du verkar annars vara en väldigt rak o ärlig tjej med massa skinn på näsan. Jag tror oxå att du skulle passa fint som någon slags pedagog/jobb inom det sociala/vård. Djur eller människor!


Jag tror att du skulle behöva ändra lite tankesätt och se på saker på ett positivt sätt. Det är supersvårt att tänka positivt, men det går om man vill! Istället för att tänka "gud va jobbigt att gå på vernissage med huvudvärk" så tänk "men vad kul det ska bli, då slipper jag tänka på den dumma värken!"

"Vad jobbigt att mocka o sköta hästarna" blir istället
"härligt att jobba lite med kroppen o få fint o rent i stallet!"


Sen kanske du faktiskt tänker så för det mesta men att bloggen är en ventil för de grå o jobbiga tankarna, det blir ju lätt så!



 
Ingen bild

carolina

13 november 2009 11:13

Någon - tack. du har satt ord på mkt av det som jag känner!!!
Jag tror att jag behöver bli bättre på att se MIG och kanske ge mig själv en klapp på axeln ibland.

Och visst är det så att bloggen blir en ventil när det känns jobbigt, samma sak med "vanlig" dagbok - skriver som mest när det känns som värst ...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 14 juni 2012 23:12

andra lediga dagen av fem - spenderade den med pojkarna o svärmor i bilen mestadels :) Varit utanför Timrå å hämtat tre små dvärgkochinhönor åt svärfars tupp. Fina små djur o fina ställen har vi sett på färden. Blev ett besök in på Biltema för reserv...

Av Carolina - 12 juni 2012 09:08

hemma o fixar o donar =), huset grovstädades igår morse sen har gräset klippts o röjsågen startats upp från vintervilan. Hanna hjälper mig med liv o lust här ute. Hon är så duktig stortjejen =) Planterat och fixat med mitt sk stenparti, så kul att ...

Av Carolina - 8 juni 2012 16:57

Sådärja...så har man haft en riktig examen igen då...15 år sen sist...känns tomt o trist men jag har iaf fått positivt besked på att jag får gå ett år till =) så skönt!!!! Ska dock ner på AMS på måndag o skriva in mig... ska visserligen jobba hela ...

Av Carolina - 4 juni 2012 19:43

åh så skööönt....jag brukar iofs nästan alltid leva efter mottot att saker o ting löser sig men man kan ju ändå känna sig stressad över framtiden ;) Nu har jag sysselsättning klart ett år framåt oxå!!!!! Fick positivt besked från fröken o rektor ...

Av Carolina - 3 juni 2012 08:52

fy faaaaan.....orkar inte med regn hela dagarna. Vill ha sol o värme nu! Noll inspiration, huset är extremt skitigt och jag vill verkligen inte städa :( känner att humöret är i botten. Igår sov jag mig igenom dan känns det som, läste visserligen en...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards