Direktlänk till inlägg 12 november 2009

torsdag

Av Carolina - 12 november 2009 10:29

En funderardag idag.


Sovit tungt inatt men liten har bökat på en hel del däremellan iaf. Vet inte riktigt hur jag ska få honom att sova. Han behöver vända på mattiderna. Äter väldigt lite på dagarna för att sen vilja äta hela tiden på nätterna just nu. Försöker med ersättning på kvällarna men han äter inte upp utan äter tills han blir nöjd sen är det stopp. Svårt att tvinga i ngn mat liksom.


Sis har åkt - lycka till tjejen! Blir lite tomt och ovant men håller tummarna för att hon kommer trivas och att det blir bra.


funderar som sagt idag - på allt möjligt

Har ju lugnat ner mig på renoverings- och byggfronten ett tag

alltså kommer tiden till tankar tillbaka nudå ;)

 

Har inredning och sånt kvar - till viss del i alla rum

kreativiteten börjar komma tillbaka =)

 

funderingarna nu rör vad jag ska göra med min framtid

vad vill jag egentligen göra ?

hur ser möjligheterna ut ?

har lite olika trådar som spinner runt i huvudet

längtar efter att pricka rätt

Vad är det som är jag ?

 

 

 
 
Ingen bild

Norrland

13 november 2009 10:14

Gå o prata med nån! =) Rådgivare, coach, kurator, psykolog - man behöver inte må dåligt eller vara deprimerad för att få hjälp att reda ut sina tankar!
KRAAM!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 14 juni 2012 23:12

andra lediga dagen av fem - spenderade den med pojkarna o svärmor i bilen mestadels :) Varit utanför Timrå å hämtat tre små dvärgkochinhönor åt svärfars tupp. Fina små djur o fina ställen har vi sett på färden. Blev ett besök in på Biltema för reserv...

Av Carolina - 12 juni 2012 09:08

hemma o fixar o donar =), huset grovstädades igår morse sen har gräset klippts o röjsågen startats upp från vintervilan. Hanna hjälper mig med liv o lust här ute. Hon är så duktig stortjejen =) Planterat och fixat med mitt sk stenparti, så kul att ...

Av Carolina - 8 juni 2012 16:57

Sådärja...så har man haft en riktig examen igen då...15 år sen sist...känns tomt o trist men jag har iaf fått positivt besked på att jag får gå ett år till =) så skönt!!!! Ska dock ner på AMS på måndag o skriva in mig... ska visserligen jobba hela ...

Av Carolina - 4 juni 2012 19:43

åh så skööönt....jag brukar iofs nästan alltid leva efter mottot att saker o ting löser sig men man kan ju ändå känna sig stressad över framtiden ;) Nu har jag sysselsättning klart ett år framåt oxå!!!!! Fick positivt besked från fröken o rektor ...

Av Carolina - 3 juni 2012 08:52

fy faaaaan.....orkar inte med regn hela dagarna. Vill ha sol o värme nu! Noll inspiration, huset är extremt skitigt och jag vill verkligen inte städa :( känner att humöret är i botten. Igår sov jag mig igenom dan känns det som, läste visserligen en...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards