Alla inlägg under april 2009

Av Carolina - 23 april 2009 11:26

Blivande telekommunikatör

Av Carolina - 23 april 2009 11:19

Längtar ut i solen =) ska ut på lunchen !!


Sovit halvdåligt inatt - knakar i fogarna och börjar bli varmt o klumpigt = dagens gnäll =)


I helgen ska vi försöka laga lite bil - om vi får tag på reservdelar vill säga =/ pär skulle försöka ringa o kolla det idag men undrar hur det går jag ... tfn låg kvar hemma o han är inte på plats på jobbet idag så satt o funderade på om jag skulle ringa istället - fast å andra sidan kanske han hinner åka in dit o kolla å ......

Nästa helg far vi antagligen norrut tor-sön. Kul ! Finns ett litet om men håller tummarna =).


Emil tyckte att det var kul att jobba lite igår - ville gärna följa med även idag haha.

Av Carolina - 22 april 2009 17:33

just nu har jag finfrämmande på jobbet =) pär har varit på utb o hanna rider nu ikväll så jag hämtade emil på dagis o tog med honom hit. Nu klättrar han runt o busar här - rätt nöjd över att vara med ändå.


Hittat godisautomaten har han gjort oxå ;).


Skönt väder ute idag - hade gärna varit där istället för här men det går helt okej att jobba oxå.

lite segt till o från men men så är det ju alltid =).


Lät på pär som att han tänkte grilla ikväll... namnam inte helt fel hehe.

Av Carolina - 21 april 2009 12:24

mm.. min jobbgranne sitter här med mat o det kurrar bra i magen. Men 6 minuter till så är det att ge sig iväg till köket o värma min lilla matlåda.


Såg fram emot att ta en liten promenad o få lite luft men det ser riktigt gråkallt ut så vi får se hur kort den blir =).


Tydligen får vi mat av farmor o farfar ikväll - maskigt!


träningsvärk i ryggen - o ett stort blåmärke på armen - får är farliga djur ;) haha



Av Carolina - 20 april 2009 07:28

solen skiner ute nu, varit några grader kallt inatt men det ser ut att bli fint iaf här hemma. Har blåst nå så väldigt hela helgen men det verkar ha lugnat sig lite.


Har ätit frukost nu,hör att Emil just vaknat - han har dragit igång speldosan som hänger i lampan hans. Dags att plocka fram hans frukost oxå =).

Har inte så mycket planer för veckan nu, vill bara komma igenom dagarna på ett bra sätt =/ Pär skulle iväg till stan på onsdag så hur vi löser den dagen är inte riktigt klart ännu.


Hoppas ni alla haft en bra helg iaf - kram!

Av Carolina - 19 april 2009 09:36

Söndag idag och grått och kallt ute men snart klär vi på oss och går ut iaf =).


Igår var en bra dag - visserligen straffade det sig inatt men försöker fokkusera på det positiva en stund ;).


Var iväg till grannstaden och busade med ungarna. I hela två timmar klättrade de och åkte rutschkana utan att bli osams - nästan värt ett kors i taket haha.

Lita affär blev det oxå - Hanna köpte examensklänning, Emil hittade ett par byxor och en munkjacka och själv köpte jag den tunika jag kikade på sist jag var dit. Var lite osäker på om jag skulle kunna ha den då det var på ordinarie avd och inte speciellt stretchig kvalité - men med en stl större så gick det bra =).


Var iväg och grattade en kompis som fyllde 30 oxå, fikade lite och pratade en stund innan det var dags att rulla hemåt och avsluta dagen me grillning.

Av Carolina - 17 april 2009 18:42

varit hemma idag, är riktigt låg för närvarande. Känner mig inte direkt trevlig och social eller nåt. Mest bara frustrerad.



Syster fyller år idag så vi har grattat och fikat iaf. Lite socker och grädde går alltid ner =).


Hoppas ni andra mår bättre - ha en trevlig fredagkväll allihop.

Av Carolina - 16 april 2009 17:19

Kl 11 stängde jag av min telefon och åkte hem till sängen idag. Har sovit i omgångar fram till nu. Sista timmen på jobbet flimrade dataskärmen en aning mer än vanligt om man säger så =/ men med vilja och panodil så gjorde jag iaf klart de uppdateringar som ska göras varje dag men sen gav jag upp.


Andra migränanfallet nu på två veckor - före det var det länge sen sist.


Har precis ätit lite mat och ska försöka få lite frisk luft nu så orken kommer igen.

Ovido - Quiz & Flashcards