Alla inlägg den 3 april 2009

Av Carolina - 3 april 2009 12:32

Denna halsbränna tänker visst ta kål på mig...dessutom är jag svullen i fingrarn så jag skulle behöva dricka en massa vätska eftersom - vätska driver vätska =), men att dricka vanligt kranvatten går  mkt dåligt då det ger ännu mer halsbränna. Så därav rubriken - citron brukar lösa åtminstone vätskeproblemet!


Det är iaf fredag fortfarande =) alltid något, dagen går långsamt framåt men ändock framåt och helgen närmar sig. De påstår att det ska bli bra väder i helgen och jag har en liten vag plan att kanske försöka tvätta min häst o se vad som döljer sig under den där pälsen....kanske tom kan bli läge för nåt kort ;)


Av Carolina - 3 april 2009 08:11

Fredag igen - har ingen rubrik i huvudet just nu så det blev bara punkter.


Samtalet igår gick bra - jag har ett tryggt, socialt matvrak till barn som gillar att måla, sjunga och köra med motorfordon ;) ja jag tror att ni som känner honom håller med i den beskrivningen ganska bra.


Igår blev han jätearg för att jag klädde på blöja till natten - han skulle minsann inte ha nån dum blöja inte!! Slet av sig den själv. Ja vad gör man ??? Tänk vad fort det kan vända. När han somnat var jag stygga mamman och satte dit en blöja för säkerhets skull iaf - gissa om någon vaknade och blev förbannad imorse.....o peppar peppar så var han faktiskt torr så det blir nog till att prova utan iaf nu snart.


I em kommer Hanna oxå. Lillskrutta, hon har visst kommit på att det är ganska skönt att få en massa medlidande ;) så vi får se hur illa det är med henne sen hihi. Hon skulle iaf upp till skolan en stund idag o hälsa på.


Själv ska jag nu gå å göra mig iordning för dagens arbete samt klä på junior lite kläder.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards