Alla inlägg den 8 april 2009

Av Carolina - 8 april 2009 13:48

går på väderrubriker idag =) var iväg å åt med Elin på lunchen och fasen va kallt det var ute. Hade en liten tanke att gå å köpa lite godis men nä det stannade vid en tanke.

Så får klara mig utan lakrits tills jag slutar idag, lite choklad tror jag dock att jag ska gå å införskaffa i automaten härutanför =)


Inte så långt kvar nu innan det blir helg. Hade föresatt mig att inte klaga så mkt idag utan försöka se lite mer positivt på tillvaron när det snart är helg å allt... har väl gått sådär kan jag säga.


Läste i en av kvällstidningarna om en filur som sa att om man klarade av 21 dagar i rad utan att klaga så skulle man få ett bättre liv...kanske det ... man får ju jobba på sin inställning iaf och att få en mer positiv inställning till livet bör ju underlätta iaf.

Själv skulle jag nog få jobba väldigt länge innan jag klarat 21 dagar i rad !!! Tänkte jag skulle försöka att minska klagomålen under en dag iaf =)

Av Carolina - 8 april 2009 08:04

Inge roligt väder ännu idag. Förhoppningsvis lättar det senare.


Har precis ätit frukost, Emil kollar på musse pigg på teven och snart ska vi klä på oss ordentligt och bege oss neråt byn för en sista dag denna vecka.


Fick ju hem ett gruslass till vår parkering igår....Pär ringde mig igår kväll på juntan och medelade att jag INTE skulle parkera min bil där när jag kom hem två timmar senare. Lastbil + traktor hade gjort den redan leriga marken ännu mer förrädisk under gruset så han var lite osäker på om golfen verkligen skulle ta sig därifrån nu på morgonen.

Är nog bäst att låta det hela sätta sig lite innan vi börjar använda platsen igen....


Var trevligt med lite junta igår. Blev inte så mkt stickat men fika och trevligt umgänge ljusar alltid upp tillvaron. Mkt prat om bebisar, barn och familj överhuvudtaget.


När jag åkte hem hade jag ett långt samtal med C som kommer hit med sin familj nu i påsk - senast de försökte ta sig hit så blev de sjuka allihop så hoppas på bättre tur denna gång =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards