Alla inlägg den 16 april 2009

Av Carolina - 16 april 2009 17:19

Kl 11 stängde jag av min telefon och åkte hem till sängen idag. Har sovit i omgångar fram till nu. Sista timmen på jobbet flimrade dataskärmen en aning mer än vanligt om man säger så =/ men med vilja och panodil så gjorde jag iaf klart de uppdateringar som ska göras varje dag men sen gav jag upp.


Andra migränanfallet nu på två veckor - före det var det länge sen sist.


Har precis ätit lite mat och ska försöka få lite frisk luft nu så orken kommer igen.

Av Carolina - 16 april 2009 09:01

Vilket underbart väder att vakna till =/ snösnösnö. Rätt så mkt oxå så det lär ju bli härligt blött o kladdigt under dagen. Emil tyckte vi kunde ta fram skotern igen =)


lång natt, mycket tankar om hur jag ska göra och ont så fort jag vänt på mig men har samtidigt sovit okej när jag sovit.


Idag tänker jag försöka lyssna på hur det känns o får jag ont mitt på dan då blir det nog till att gå hem o vila och ringa bm. Måste kanske acceptera att det finns en gräns för hur man ska må för att vara arbetsför, som många redan talat om för mig så ska man ju orka med förlossning och livet efter oxå.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards