Alla inlägg den 2 april 2009

Av Carolina - 2 april 2009 12:10

Ja ikväll efter jobbet blir det ett besök på dagis för utvecklingssamtal. Tycker inte det var så länge sen sist men det är bra att de kommer ihåg oss =). Alltid kul o höra vad de har att säga. Hittills har det bara varit positiva besked så vi får väl hoppas att det fortsätter så - vilken mamma vill höra negativa saker om sitt barn egentligen ;).


Fick ta golfen imorse - bra att jag får köra lite manuellt ibland oxå även om det inte är en favoritbil - förlåt Pär- men man blir ju lite bortskämd av att bara köra automat haha. Och jag kom faktiskt ihåg att stänga av både lampor och radio när jag hoppade ur bilen!


Fick sån fruktansvärd magknip igårkväll - vet inte vad det berodde på. Hade osm inte ätit nåt speciellt heller men jäklar vad det krampade. Fick värma vetekudden o sitta med den, sen har det känt slite till o från under natten oxå men nu är det helt okej igen.Dock blir man ju trött av det oxå då - alltså kroppen är verkligen urlakad. Minsta lilla extra så tar det all kraft som finns och återhämtningen tar längre tid.Sånt blir ju jag lite irriterad på då ;)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards