Alla inlägg den 24 april 2009

Av Carolina - 24 april 2009 21:05

ja äntligen fredag kväll. Har ätit taco paj nu o kikat på så ska det låta. Mitt huvud dunkar på och jag ska nog ta och göra kväll rätt tidigt som det känns.


När jag kom hem idag så hade Emil äntligen fått sin vilja igenom och fått sin pappa att ta ut fyrhjulingen så det var två lyckliga pojkar - en stor o en liten - som satt o brummade på täkten.


Var in o köpte bilschampo, svampar o sånt efter jobbet så morgondagens plan att tvätta och städa bilen ska nog hålla =). Som det ser ut härinne så borde jag städa ur hela huset oxå men en sak i taget. Skulle vara kul att fixa lite blommor o sånt ute oxå .... återstår att se hur mkt tid det finns till allt denna helg.


Ha en trevlig kväll därute.

Av Carolina - 24 april 2009 14:50

vill ut i det vackra vårvädret NU. Gick ut på lunchen och satt på postplan å  åt med 2 kollegor - så himla skönt!!! Inge lockande alls att gå tillbaka in framför datorn dessutom börjar det bli lite dåligt med göra oxå =(


Emil och Pär är hemma sen nån timme tillbaka och jag är inte alls avis ;);) men men tre timmar till så är det hemgång sen o helg ett tag!!!!! Det ska bli superväder enligt alla tips denna helg så håller tummarna för att det stämmer.


Nu kom lite fredagsgodis =D

Av Carolina - 24 april 2009 09:02

sista dagen på veckan och jag har dragit vinstlotten = telefonen är min idag =).


Solen kommer fram mer och mer så det blir nog en rätt skön dag idag med. Emilhan klädde på sig vinteroverall han imorse innan hangick ut så han lär ju bli lite varm innan dan är slut.

Igår när jag kom hem sprang han runt i vinterkläder - overall och skoterstövlar medan Hanna sprang i tofflor och kortärmat.....något olika. Måste säga att emil hade vissa likheter med sin äldre morbror där - han brukar ju oxå klä på sig mer när solen kommer ;).



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards