Alla inlägg den 23 april 2009

VAB

Av Carolina - 23 april 2009 13:27

i betydelsen vård av bil =)


Förkortningen har fått en ny innebörd här på jobbet hihi och det känns som att min bil försöker säga mig något om just detta. Så i helgen måste viss tid vikas åt bilvård åtminstone utseendemässigt - när det kommer till att skruva så överlåter jag det med varm hand till den manliga halvan av min familj. Mina erfarenheter sträcker sig till kolla olja, spolarvätska,kylarvatten, lufttryck och däckbyte, och iofs i viss mån även rostlagning.

Att städa bilen tycker jag är ganska kul om man har gott om  tid och bra plats att göra det =) vilket begränsar tillfällena något ;)


Av Carolina - 23 april 2009 11:26

Blivande telekommunikatör

Av Carolina - 23 april 2009 11:19

Längtar ut i solen =) ska ut på lunchen !!


Sovit halvdåligt inatt - knakar i fogarna och börjar bli varmt o klumpigt = dagens gnäll =)


I helgen ska vi försöka laga lite bil - om vi får tag på reservdelar vill säga =/ pär skulle försöka ringa o kolla det idag men undrar hur det går jag ... tfn låg kvar hemma o han är inte på plats på jobbet idag så satt o funderade på om jag skulle ringa istället - fast å andra sidan kanske han hinner åka in dit o kolla å ......

Nästa helg far vi antagligen norrut tor-sön. Kul ! Finns ett litet om men håller tummarna =).


Emil tyckte att det var kul att jobba lite igår - ville gärna följa med även idag haha.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards