Alla inlägg den 6 april 2009

Av Carolina - 6 april 2009 20:46

äntligen kväll, barnen är i säng och lugnet sänker sig. Dags för en kopp te o lite tv innan det blir till att släcka lyset och sova.


Efter jobbet idag blev det att åka till farmor och farfar för mat sen for vi vidare hemåt. Handlade lite snabbt jag o Hanna.

Sen för att Hanna skulle få göra sina läxor i fred så plockade jag fram Emils cykel och rullade upp till 36.

Emil var mkt nöjd över premiärturen. Skönt att snön är borta från vägen och att det går att gå i vanliga skor istället för stövlar. Det skonar min rygg känner jag.


Imorgon blir det bm kl 8 så återkommer då med rapport om hur det gått.

Av Carolina - 6 april 2009 14:03

halva dagen klar...bara (!) fyra timmar kvar.


Var iväg på second hand en sväng nu på lunchen - kollade om det kanske möjligen fanns en jacka åt Emil men tji fick jag =) nåja han klarar sig med den han har ett tag till så hinner jag kika lite på andra ställen o kanske hittar en i lagom prisklass så småningom.


Hanna fick en ny vinddress i helgen - letade efter en vårjacka men lyckades hitta en hel dress till nedsatt pris i helt rätt färg och stl så det var bara att slå till. Hon var jättenöjd.

Gummistövlar har båda barnen fått nya i helgen oxå. De är redan väl invigda haha.


Blir en sväng ut på Tradera senare ;)

Av Carolina - 6 april 2009 09:28

Har varit en datorfri helg därav inga uppdateringar =)

Har inte hänt så jättemkt, I lördags var det strålande väder och Emil var ner på kalas på köpingen. Han verkade tycka att det var jättekul, supertrött när han kom hem.

Badade av Ditte lite på kvällen i solskenet, lite renare blev hon iaf och en hel del päls försvann, tror hon tyckte att det var riktigt skönt.


Igår var det sämre väder och betydligt sämre humör oxå. Så trött både fysiskt och psykiskt. Förtsår int evart det här ska sluta. Har inget tålamod alls och blir bara frustrerad och arg - stackars familj.


 Har kortvecka denna vecka - alltid något. Trött ont i huvudet och allmänt less på livet i stort just nu. BM imorgon få se om hon har någon förklaring att ge - något annat än att det är naturligt att vara trött vid denna tidpunkt i graviditeten... hallå jag blir knäpp om det ska vara tio veckor så här, kommer att bli psykiskt sjuk om hela helgerna ska gå åt åt att bara sova för att orka igenom en vecka till liksom.


Lite rörigt kanske men min hjärna är inte på topp......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards