Alla inlägg den 29 september 2010

Av Carolina - 29 september 2010 07:52

Ska alldeles strax klä på mig ytterkläderna å fara ner på Hälsocentralen.....gillar inte det stöället alls men tänker positivt så det sprutar ur öronen på mig.


Värsta är att när jag äntligen är där kommer jag att glömma hälften iaf. Har ju huvudorsaken till att jag sökt upp dem men har ävennågra andra saker jag skulle vilja ta upp....Få se om de har tid med det eller inte då.


Känenr mig som en såndär tidstjuv som ska passa på att göra flera saker fast jag bara har beställt en, ställa flera frågor i smyg, eller som när man ber en hantverkare göra ytterligare en sak eftersom han ändå är här å det tar ju inte sååå lång tid extra -utan att tänka på att det sitter ngn annan å väntar på just samma hantverkare  någon annanstan som säkert oxå har tider att passa å pga att denna stackars hantverkare vill vara snäll å göra det lilla extra så förskjuter jag hela hans dag och alla andra som väntar.


Men dte var ju inte det som ämnet ....HC alltså...dit ska jag rulla nu

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards