Alla inlägg den 21 september 2010

Av Carolina - 21 september 2010 20:29

men snart är den slut - hoppas jag är lite mer med imorgon....


Har haft kalas för Hanna nu ikväll i vårt nya kök, så nöjd med det. Det fungerar skitbra. Nu funderar vi som bäst på om vi ska installera diskmaskinen eller om vi ska skita i det o köpa en lådhurts dit istället. Nu finns ju utrymmet för att diska och arbetshöjden är helt okej å egentligen är diska ganska meditativt och bra jobb. Det är så konkret -när man börjar är det ett berg och när man är klar är det slut på skitiga saker liksom. Ett jobb som faktiskt blir klart varje gång.


Just nu skiulle jag behöva en lång promend för att rensa huvudet men det är så jäkla mörkt o dessutom börjar det bli kallt så det känns sådär att ge sig ut nu....


Tror Hanna är nöjd med dagen oxå - det låter så iaf =) tänk nio år....stortjej nu.

Av Carolina - 21 september 2010 07:20

Full dag idag med ... har precis skickat iväg Hanna med taxin och ska sen iväg o jobba. Trött i kropp o huvud idag....får väl hoppas jag vaknar till snart ;) igår kändes det som jag gick i dvala hela dagen.


Kalas ikväll...blir dock köpebröd denna gång - ingen som har riktigt tid att baka idag, tur att det finns dom som jobbar med sånt =D.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards