Alla inlägg den 28 september 2010

Av Carolina - 28 september 2010 21:02

idag har bruden protesterat lite mot min vilja =) vi agerade lite trafikpolis mitt i byn med lite piruettande och hoppande innan vi kom överens om att detvar lika bra att fortsätta rakt fram längs med vägen ;)


Hade gulan och nisse med oss oxå. Blev en tur med både trav o galopp.


Hon trampar på rätt bra även om hon blir trött men återhämtar sig rätt snabbt bara hon får skritta på lite. Bättre kondis än jag trodde.


Hde varit ute på en egen promenad igårkväll o antagligenvar det då hon fixat ett litet sår på bakbenet. Gjort rent och smörjt in nu så får vi hålla koll på det så hon inte sväller....

Av Carolina - 28 september 2010 12:35

kändes som värsta förkylningshuset hemam imorse... alla gick o var mer el mindre täppta i näsan. E är dock på dagis och jag jobbar. Känns att det är nåt i kroppen men det går iaf ;)


HAr ju gjort halva dagen nu i stort sett så det går åt rätt håll haha.


Ute är det dock strålande vackert väder - skulle mer än gärna vara ute o jobba istället. Får hoppas att det blir bra i slutet av veckan oxå - har inte kollat några prognoser - ska nog ta o göra det nu snart =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards