Alla inlägg den 8 september 2010

Av Carolina - 8 september 2010 15:33

Nu har jag kollat runt och läst en del här och där och det är nog såenkelt som att Emil lider av Nattskräck ,har ju hört talas om det men aldrig sett det på riktigt men allt jag läst nu stämmer in väldigt bra på honom.


Pär var ju sömngångare som liten och det står att det kan vara genetiskt och mer vanligt hos barn till just sömngångare eller vuxna som själva haft nattskräck som barn.

Vet inte om jag hat det ... ska nog ta och kolla upp det =)

Av Carolina - 8 september 2010 13:54

fascinerande att pojkarna alltid lyckas välja samma nätter att vara oroliga. Bra iofs för det blir ju nån natt mindre men extra jobbigt just dennatten istället.


Igårkväll började Emil - han får som panikattacker fast är inte helt vaken när det börjar. Vet inte hur jag ska förklara, otäckt iaf men det brukar gå över på några  minuter och sen somnar han om. Vet inte om det är ngt han drömmer eller omdet ngn reaktion på ngt, tidigare har det brukat vara när han får feber så jag har alltid tänkt att det är en slags feberhallucination, visserligen var han ju varm igår men inte direkt febrig....


Ska prata med dem på bvc imorgon om vi är på öppna förskolan.


Vid halv tolv vaknade Nils - hostig och snorig...var vaken till tretiden tror jag innan han somnade bredvid mig i soffan, vid 6 var det dags igen men då bytte jag plats med pär å la mig i sängen en stund. Riktigt trött o lite extra hostig och krillig i halsen men efter idag har jag ju 11 dagar ledigt så....  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards