Alla inlägg den 20 september 2010

Av Carolina - 20 september 2010 21:52

Denna dag har inte hjärnan varit påkopplad . det mesta har gått långsamt kännsd et som o inte har jag hunnit allt som jag tänkt heller men så kan det ju bli ibland.


Åkte med mamsen ner på jobbet imorse och blev sen hämtad av mannen när jag slutade - färden fortsatte då mot bilfirma och inköp av (för vår del)  ny (men i år räknat gammal) bil gjordes. ;)


På jobbet har det varit lite tio-små-negerpojkar-känsla-idag det försvinner agenter ut på andra avdelningar hit och dit vilket får till följd att vi alla blir lite vilsna i vad som ska göras men i slutänden blir det ju mer uppgifter åt alla och mindre dödtid vilket egentligen är pecis vad jag efterlyst! Hade idag sysselsättning i alla åtta timmar utan att för den delen behöva känna mig stressad. Skönt! Dock lite stressande med organisationen som fungerar sisådär i de flesta lägen.


Ny dag imorgon som avslutas med firande av nioåring! Stortjej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards