Alla inlägg den 14 september 2010

Av Carolina - 14 september 2010 20:48

aktiv dag idag. Skjutsade E ppå dagis imorse sen åkte jag och Nils och rekade lite bilar, tänk om man fick vinna en hel massa pengar =)


Sen åkte vi vidarre upp på öppna en stund, fikade lite och lekte innan vi for vidaer ut till folkparken och träffade mammorna för lite mer snack och lek. Nilds var på toppenhumör och sprang runt runt därute =) synd att inte vädret var bättre bara.

Efter att frusit lite själv var det dags att hämta E på dagis igen och styra kosan hemåt. N somnade på vägen och jag och E donade på lite här hemma - eldade och plockade samt lekte lite Idol.


Middag och sen upp till stallet och vara lite social med dem på 36.

Nu sover N sen en timme tillbaka, E kollar idol och ska snart hoppa i säng.

Själv ska jag nog oxå bege mig till sängen men vill gärna prata lite med Brasilien innan jag avslutar denna dag.

Av Carolina - 14 september 2010 07:54

Tisdag idag - en natt mindre till P kommer hem igen. Går skapligt på dagarna men kvällarna är jobbiga. Var så trött igårkväll, Nils somnade och Emil somnade - satt o kikade på tv en stund och läste min tidning innan jag själv gick till sängen. Där låg jag sen och vred mig en stund innan P ringde. Skönt att prata med honom och höra att allt är bra men saknaden blir ju ännu starkare då....


Man är ju så van att kunna ventilera alla sina tankar med honom på dagarna och nu är kontakten begränsad till korta tfnsamtal när han har möjlighet att ringa.

Så mkt som ska in på så kort tid....men det är säkerrt nyttigt det här oxå.


Positivt tänkande !!!


Dags för frukost och påklädning av barnen - E ska på dagis!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards