Alla inlägg den 1 september 2010

Av Carolina - 1 september 2010 20:06

ja va skönt att ha gjort helg =)


Var iväg och yogade efter jobbet och nu efter hemgång har jag fixat och trixat med att lära mig systemet för kläderna...

Själva yoganvar väldigt lugn och kanske lite segt men blev faktiskt ganska avslappnad innan det var klart. Har ju väldigt svårt att slappna av så det är skitbra träning för m ig men jag föredrar att det krävs lite mer fysisk styrka än dagens pass. Inte för att jag är så stark hehe utan för att då har man mindre tid att tänka ;);)

Men men bestämt mig nu att försöka gå på de 8 måndagarna framöver här, med friskvårdsbidrag från jobbet blir det en väldigt prisvärd träning och i direkt anslutning till jobbet dessutom.

Lite slötid framför tevennu med två av mina älkslingspojkar - nr tre har somnat ;)

Av Carolina - 1 september 2010 13:39

sitter här å drömmer mig ut i skogen... svamp eller lingon spelar ingen roll bara hellre därute med björnarna än här inne ...


Jobbet har visserligen gått ok denna dag, fått en hel del gjort men nu är det lugnt igen....och några timmar kvar fortfarande...


Planen är yoga ikväll... känns mkt omotiverat just nu - som sagt vill nästan hellre hem och dra på mig stövlarna men .... vi får se


Imorgon blir det städa och baka på schemat, kom ihåg : Blingo kl 18 =)=)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards