Alla inlägg den 17 september 2010

Av Carolina - 17 september 2010 22:39

ÄR nog så illa tvungen att ringe hälsocentralen o föröska få en läkarträff snart...har dragits med gallbesvär ett atg nu... snart ett år sen första rejäla anfallet när jag trodde jag skulle explodera el nåt. Sen har det varit rätt lindriga attacker  men ändock jobbiga. Man känner sig inte alltför rolig när man blir gasig och rapig nån dag....Nu ikväll fick jag ett till rejält anfall...fy faan säger jag bara....

Har dock släppt nu - ska bespara er detaljerna...- trött och ska försöka lägga mig o sova så håller jag tummarna för att det verkligen är över!



Om ca en timme kliver P på planet för att ta sig över det stora blå hem till oss igen. Imorgon denna tid sitter han hemma här med oss =) så skönt för dagen idag har varit jobbig, mentalt är jag rätt trött just nu....

Av Carolina - 17 september 2010 09:11

Herre min je vad veckan har gått fort trots allt...har iofs sysselsatt oss rätt duktigt här hemma. Tror dock inte att det syns så jättemkt....funderar på om jag ska göra ännu ett försök till att röja upp denna konstanta röra som bosatt sig här på 77 eller om jag ska ta och ge upp och inse att det är ett mission impossible....


Imorgon kommer han iaf tillbaka!!!! En enda natt kvar - är nätterna jag fasat mest för men manklarar ju alltid mer än man tror. Har vuxit ännu en bit denna vecka. Visst är det sant att man lär så länge man lever men man trodde ju att man skulle vara lite mer vuxen vid snart 32 års ålder...eller vuxen är nog fel ord....mer trygg i mig själv ska det nog vara. Men sakta men säkert bygger jag upp det igen och denna vecka är ett bevis att det är på rätt väg =)


i em hämtar vi hem Hanna oxå =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards