Direktlänk till inlägg 18 oktober 2008

skott i skogen

Av Carolina - 18 oktober 2008 08:48

Godmorgon!

Låg o myste o småpratade med Emil i sängen imorse när det small två ggr i tät följd härutanför. Emil längtar efter att se en älg så han hoppade ju upp   :-)  När jag hämtade tidningen med Nero så såg jag att det står en bil alldeles nedanför grannen, kan ha varit ägaren till den som är den lycklige (?) skytten - vi vet ju ännu inte om det var ngn som föll el om det blev en bom. Ska kolla med faffar "pymmy" sen.


Lördag idag då....vad ska hända hmm...tja det är rally på exte tydligen, så vi ska väl dit en sväng. I järvsö öppnar en ny klädaffär - en outlet- syrran skulle visst åka o jag tror ja ska hänga på där. Man kan ju alltid kika iaf.


Gick runt bland pappas brädor igår o nu tror jag att jag snart har löst hur jag ska utforma min hylla/tavellist på bästa sätt. Det luriga är själv upphängningen...vill att den nästan ska vara helt dold o det skapar en del problem...Har även en idé på klädhängare i hallen....förvaringen där lämnar i dagsläget en del att önska.


Igår fick vi ( läs Pär) iaf upp de delar vi hade kvar av staketet, nu återstår att göra en till sektion som ska vara drygt fyra meter lång o kunna tas bort. Får se när den blir klar, det som ska ner i backen är ju iaf nere så det gör inget om det fryser. 


Ser ut att bli en riktigt fin höstdag idag, kallt nu på morgonen men solen är framme.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 14 juni 2012 23:12

andra lediga dagen av fem - spenderade den med pojkarna o svärmor i bilen mestadels :) Varit utanför Timrå å hämtat tre små dvärgkochinhönor åt svärfars tupp. Fina små djur o fina ställen har vi sett på färden. Blev ett besök in på Biltema för reserv...

Av Carolina - 12 juni 2012 09:08

hemma o fixar o donar =), huset grovstädades igår morse sen har gräset klippts o röjsågen startats upp från vintervilan. Hanna hjälper mig med liv o lust här ute. Hon är så duktig stortjejen =) Planterat och fixat med mitt sk stenparti, så kul att ...

Av Carolina - 8 juni 2012 16:57

Sådärja...så har man haft en riktig examen igen då...15 år sen sist...känns tomt o trist men jag har iaf fått positivt besked på att jag får gå ett år till =) så skönt!!!! Ska dock ner på AMS på måndag o skriva in mig... ska visserligen jobba hela ...

Av Carolina - 4 juni 2012 19:43

åh så skööönt....jag brukar iofs nästan alltid leva efter mottot att saker o ting löser sig men man kan ju ändå känna sig stressad över framtiden ;) Nu har jag sysselsättning klart ett år framåt oxå!!!!! Fick positivt besked från fröken o rektor ...

Av Carolina - 3 juni 2012 08:52

fy faaaaan.....orkar inte med regn hela dagarna. Vill ha sol o värme nu! Noll inspiration, huset är extremt skitigt och jag vill verkligen inte städa :( känner att humöret är i botten. Igår sov jag mig igenom dan känns det som, läste visserligen en...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards