Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Carolina - 13 oktober 2008 15:10

Idag har Emil nog haft det bästa läkarbesöket någonsin - iaf av de som han kan minnas haha. Doktorn sa hej o sen försökte vi komma på ilken anledningen till besöket var - troligtvis ett återbesök från augusti då vi var på akten och fick diagnosen misstänkt öroninf. Hur som så eftersom Emil kollat av öronen i fredags så tyckte vi inte det var ngn idé att göra ngt mer idag så han fick ett klistermärke o så åkte vi därifrån.


Var till folkparken o lekte lite med Linnea, behöver lite frisk luft o så saknar de varandra så mkt. Jag var dock inte klädd för utelekar så det blev lite kyligt.


Efter en sväng på dollar är vi nu hemma o vilar oss :-) dags för lite medicin till emil o kaffe till mig.

Av Carolina - 13 oktober 2008 10:05

Så tog även denna helg slut. Alla som har ett jobb är tillbaka på arbetsplatsen för en ny vecka. Själv så ska jag iväg med Emil till doktorn om en stun sen har vi inte så mkt mer planerat. Hade en liten tanke att åka på brädgården men nu rök pengarna från kontot  - tack så mkt syster nu slipper jag göra några onödiga inköp ;-)


Skulle ju eventuellt ner till Uppsala i veckan så då kanske det blir en sväng in på IKEA där ....


Vet inte jag om jag fickmed mig rätt pojk hem från sjukhuset för han har helt plötsligt blivit mer vuxen - tar medicinen själv när man ger honom sprutan o igår både kissade o bajsade han på toan. :-D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards