Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Carolina - 27 oktober 2008 10:55

Är egentligen inte så förtjust i måndagar. Denna dag började kl 06.15, då vaknade lilleman och tyckte att vi hade sovit klart. Halv åtta plockade vi ut hjulingen o rullade upp till mamma. Syrran åkte ju igår och pappa jobbar denna veckan så nu är det bara att kliva upp o hjälpa till att få ut hästarna inan mamma åker på jobbet. Vi har mockat två boxar + den där kaninen har bott ett tag i väntan på sin nya bur.

Har pojkarnas boxar kvar men Emil blev lite kinkig så vi tar det senare idag.

Åkte hem o började göra en fågelstuga...insåg att jag behöver en bättre såg okanske måste vara lite noggrannare i mina mätningar samt att vårt trälim var slut så det blir till att göra klart den uppe hos pappa. Men jag tror att den kommer att bli skitbra till slut :-)


 Fick svar på min studieansökan idag.....är kallad på intervju! Vet fortfarande inte om jag verkligen vill eller om det kommer att bli jätteknasigt, allt det praktiska har jag ingen aning om hur jag ska lösa men samtidigt skulle det vara riktigt kul oxå.....Ska ringa och lämna önskemål på när jag vill bli intervjuad.

Har då iaf klarat mig igenom första gallringen - tydligen var det 92 som sökte, tror att 45 blir kallade på intervju och av dem kommer 25 att antas till utbildningen och 15 sätts i en reservkö.


Måste ta och plocka ihop litegrann här hemma idag... förstår inte att det ska behöva bli så stökigt när man är hemma en hel helg....men det är väl så att när vi alla är lediga är det ingen som vill lägga tid på disk, tvätt och städ....så tvättmaskinen är laddad, diskmaskinen i full gång och dammsugaren står o ropar på mig....Egentligen borde vi måla en vägg....det blir det å


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards