Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Carolina - 8 oktober 2008 15:17

Provsmakad å klar!

Av Carolina - 8 oktober 2008 12:39

Gårdagen var trevlig och nu är man då över på andra sidan ;-)


Idag gör vi inte många knop emil o jag, sitter o funderar på att ta oss ner på den sk akuten igen... har ju en läkartid åt honom på måndag men nu är han glödhet - har varit hela natten och dessutom rejält svullen på höger sida om halsen o klagar på ont i nacken....vill inte mer sjuk just nu. Dessutom sk avi ju bort i helgen såhan ska vara hos mommo o oa så man vill ju veta att det är okej iaf.


ska ner o hämta mitt modem oxå - från imorgon ska bredbandsleveransen vara igång.

Av Carolina - 8 oktober 2008 11:32

Eller nåt då. Nu ska man känna sig gammal då :-) fast man är ju inte äldre än man gör sig.


Har varit ner på dagis med Emil en stund, vi var med på sång, fruktstund o sen målade vi lite ute. Sen vägrade Emil vara kvar så då åkte vi därifrån.


Han ramlade i golv igårkväll, red på Hannas rygg och tappade taget så han slog bakhuvud och nacke. Säger idag att han har ont i nacken men verkar inte bekymrad i övrigt så vi tar det lite lugnt bara.


På lördag ska jag och min man åka båt :-) Emil skulle visst vara med mormor o morfar. Hoppas på bra väder = ingen blåst hehe. 

Ska gå å kika på vad det är för båt o sånt nu så återkommer jag.


Kramisar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards