Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Carolina - 7 oktober 2008 11:23

lämnade in bilen till doktorn imorse...o jag resultatet blev ..... ett nytt batteri!!!! Nästan så man skäms hihi - men till vårt försvar så bytte vi ju batteri redan i lördags o det fungerade inge bättre då...sen att det visade sig att även det batteriet var dåligt det är ju en annan femma.


Men men några kronor fattigare men med en bil som förhoppningsvis fungerar ett tag nudå så kan vi njuta av en vacker höstdag.


Imorgon är det då dags....den stora dagen som alla har åsikter om- vissa längtar andra fasar...vet inte riktigt vad jag väntar mig egentligen. Blir så påtagligt att man når vuxen ålder samtidigt känns det som att när man har passerat tjugotalet så kan man ta det lite lugnt, andas ut. Det är som att åren mellan 20 - 30 så ska man hinna med ALLT ! Nu har den tiden passerat å nu är det mitt liv helt o hållet på nåt vi. Nu är det helt okej att fokusera på familjen o det runt omkring en, inget hets om att förverkliga sig själv o passa på medans man kan snacket ... nu får man vara lite tråkig o svensson ändå.


Vet inte om ngn förstår vad jag menar men just nu känns det ganska skönt att fylla 30. Även om det känns väldigt gammalt att skriva ut det ;-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards