Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Carolina - 18 oktober 2008 19:06

Har blivit en del idag trots allt :-) Hanna har ridit lite vilket gick helt okej. Hon blir lite framåt i sitsen men det beror nog mkt på att rebecca är lite stor.


Emil och Hanna har båda kört lite fyrhjuling och sen har vi varit på den nya outleten o kikat. Var inte så mkt grejor men det är ju alltid bra att veta att man kan åka dit o öpa jeans lite billigare iaf. Hanna hittade en tunika/klänning och ett par blå kamomönstrade strumpbyxor som hon sen har gått i hela eftermiddagen.


Jag o pappa har påbörjat kaninbursbygget...han bygger o jag tittar på känns det som just nu :-) men jag har lite respekt för maskinerna!

Pär han har gjort sista sektionen till staketet och dessutom hunnit måla det så nu ligger det i A´s garage o torkar. Finväder har det varit hela dagen men det blir kallt när solen försvinner brr..



Av Carolina - 18 oktober 2008 08:48

Godmorgon!

Låg o myste o småpratade med Emil i sängen imorse när det small två ggr i tät följd härutanför. Emil längtar efter att se en älg så han hoppade ju upp   :-)  När jag hämtade tidningen med Nero så såg jag att det står en bil alldeles nedanför grannen, kan ha varit ägaren till den som är den lycklige (?) skytten - vi vet ju ännu inte om det var ngn som föll el om det blev en bom. Ska kolla med faffar "pymmy" sen.


Lördag idag då....vad ska hända hmm...tja det är rally på exte tydligen, så vi ska väl dit en sväng. I järvsö öppnar en ny klädaffär - en outlet- syrran skulle visst åka o jag tror ja ska hänga på där. Man kan ju alltid kika iaf.


Gick runt bland pappas brädor igår o nu tror jag att jag snart har löst hur jag ska utforma min hylla/tavellist på bästa sätt. Det luriga är själv upphängningen...vill att den nästan ska vara helt dold o det skapar en del problem...Har även en idé på klädhängare i hallen....förvaringen där lämnar i dagsläget en del att önska.


Igår fick vi ( läs Pär) iaf upp de delar vi hade kvar av staketet, nu återstår att göra en till sektion som ska vara drygt fyra meter lång o kunna tas bort. Får se när den blir klar, det som ska ner i backen är ju iaf nere så det gör inget om det fryser. 


Ser ut att bli en riktigt fin höstdag idag, kallt nu på morgonen men solen är framme.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards