Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Carolina - 20 oktober 2008 08:57

Måndag igen då. Ny vecka med nya möjligheter....ingen aning vad vi ska göra idag - hade ju tänkt baka o hämta hanna när hon slutar skolan men nu ringde Pär o sa att han skulle sluta tidigare o då hämtar han henne istället. Sen orkade jag bara inte ner å handla ingredienserna igår kväll....blir så när man nu bor ute i skogen hihi. Mamma hade grejer till en hård deg men jag vet inte om hanna var så superintresserad av att baka egentligen....


Gjorde iaf pizza i bakugnen igår, gick riktigt bra faktiskt. Kul var det men nu är det upp dit o städa som gäller för det hanns inte med igårkväll då vi var tvugna att cykla hem innan det blev mörkt.


Pär han gjort klart staketet.. blev skitsnyggt tycker jag. Okej nu behöver det ju lite färg då eftersom vi blandat nya o gamla bitar så är de nya väldigt vita medan de gamla såg väldigt slitna ut plötsligt men det får vänta till våren eftersom det nu är frost på nätterna. Känns skönt att det är på plats nu blir det ngt som stoppar mot vägen iaf.


Funderar på denna hall hela nätterna numera - har ju tiden att fixa till den men har ingen aning om hur jag vill ha det alls. Måste få in upphängning för ytterkläder, nån form av skoförvaring o samtidigt ska den kännas välkomnande o ljus.....börjad eju riva ena tapeten i fredags... gick ju sådär eftersom den lossnade längre än vad som var tänkt - *suck* så nu vet jag inte .. ska man måla kanske hela hallen men då måste jag bort med garderoberna - stön - eller ska jag ta ena sidan tro... jaja det blir att surfa runt o titta på inspiration ett tag.


kram på er

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards