Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Carolina - 25 maj 2011 20:38

sa tidigare idag att jag inte skulle men nu har jag nog nästan ändrat mig... skulle följa med å köra A´s transport på helgens tävlingar men idag undrade hon om intw jag kunde ta med Q o följa med o vara med i laget...sugen är jag ju....å jag har ju iofs redan bokat in dagen på den tävlingsplatsen men det blir ju mer pengar o mer pyssel om man ska fara med häst än utan häst.

Samtidigt är det en av de närmare nu sen blir det ingen på ett bra tag...å senare blir det mer fokus på att D ska starta oxå.

Nåja ska rida henne imorgonbitti så får vi se hur det känns efter det. Ska även kolla med mannen om han har lust att hänga på eftersom de två större barnen gärna vill med så kan vi lika gärna fara hela familjen o göra en liten utflykt av det hela. ;) Veden är ju inne så vi behöver inte känna stress över den.


Nu ska jag ta mig ett glas vin o kolla teve i tystnaden som infinner sig när tre barn somnat =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards