Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Carolina - 21 maj 2011 19:59

håhåjaja...suttit på ridskolan hela dan idag, träffat trevliga människor o sett några söta ponnysar. dressyr är en aning segt dock...det måste ju medges...

Imorgon ska jag själv pröva mig på en start....få se hur det kan gå....hästen är tvättad, grejerna är tvättade och jag har all skit på mig tror jag ;) blir rätt tidig morgon imorgon för å ta mig till stallet o knoppa o sen förhoppningsvis få in pållen i transporten utan alltför stora protester....tur vi är fyra st som ska åka ungefär samtidigt så d finns hjälp att få =)

nervös kommer jag absolutr att vara, nöjd kommer jag antagligen inte att vara direkt efter iaf men i efterhand kanske... vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig heller...hästen kan ju men är inte i superkondis alls....men d är inte jag heller så...hur som så om ! vi inte byter galopp flera ggr på diagonalen är det jättebra!!!


kanske att det blir ngt kort imorgon vi får se om supportrarna har tid att fixa nåt sånt =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards