Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Carolina - 17 maj 2011 22:01

är otroligt tacksam för alla som ställer upp å hjälper oss hela tiden! Ni är guld värda.

Känns som att jag pusslar ihop hela dagarna å då jobbar jag inte ens nu...men hann glömma av vissa saker som skulle ha gjorts ändå tyvärr så schemat sprack ...men ni ska inte tro att det här betyder att jag klagar - absolut inte ! Det är så här jag vill ha det. Mkt att göra men mestadels roliga saker som ger så mkt tillbaka =)


Lämnade boysen imorse o for till stallet, tog en lång promenad med bruna, först bara hon o jag men se kom vi tillbaka lagom tills mamma skulle ut med gulan så då hängde vi på dem oxå =)

Blev dock rejält frusen efteråt o kände mig lite lagom hängig :(

Bytte bil med mamma så skulle hon hämta pojkarna vid tre, själv for jag ner till Borr o gjorde iordning Queenie, red på banan o hon kändes riktigt fin ( sen att jag inte har tillräckligt med ben för att orka driva fram henne för det där extra...) så nu har jag trots allt anmält mig till söndagens dressyrtävlingar här hemma...det kan gå hur som helst....fasar mest för kängurustuds o okontrollerade byten över diagonalen i ökade galoppen men det får vi bjuda på då=)


När jag var klar med henne fick jag testa på Zappo en sväng, vet inte om det gav A så mkt ;) men kul att känna lite på honom. O sugen på att testa lite till, skulle vara himla kul att komma på åt honom ordentligt. Hade ju redan pinat både magen o benen en bra stund så orken var sannerligen inte bra...


Hem iaf o plocka med barnen för lite middag, farmor kom ner o skulle passa dem medan jag for på föräldramöte. Snälla hon diskade det som fanns oxå =) så nu ligger båda o mamman borde oxå sova...dagarna går fort när man ska hinna med.

Hann dammsuga halva huset iaf, en tvätt är ilagd. Hade ju hoppats hinna med att städa lite till innan P komemr hem imorgon men får inse att med tanke på att det står spånhämtning, hovslagare o ridning på schemat efter kl 8:30 men före hämtning av H kl 13, pojkarna kl 15 o sen ridning kl 17:20 för H så....tror städningen stryker på foten imorgon med...men torsdag dag ser iaf lugnare ut ;););)


Fick sommarens schema oxå å det ser lagom intensivt ut...har lite svårt för delade turer men det är ju bara några få dar så...blev mkt positivt överaskad av lönen oxå!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards