Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Carolina - 13 maj 2011 18:19

håhåjaja... tömkörde damen nu ikväll o jisses sicka sparkar hon la av ;) bra att jag inte satt på för då har jag nog nästan säkert suttit av ofrivilligt ;);)

På slutet gick hon dock riktigt fint men ja det tog ju en halvtimme att komma dit =).

Får se om jag ska försöka mig på en tur ut med mamsen imorgon och ev en tur ner till sjöbo på söndag så kan hon vila några dar till veckan när P ändå är borta.


Har nästan lust att åka till Sundsvall eller nåt imorgon, skulle vilja på Hööks bla men har egentligen varken tid el råd så vi får se....


Av Carolina - 13 maj 2011 07:55

idag är en sån där omtalad dag..vissa anser den vara turdag andra är livrädda för den långt i förväg. Brukar själv inte bry mig så extremt mkt - har aldrig råkat mer illa ut denna dag än nån annan dag så...däremot är jag vidskeplig överlag =) Går aldrig under en stege om det kan undvikas, lägger aldrig nycklar på bordet, läser inte gamla horoskop, tviar över vänster axel om det springer en katt över vägen osv. Har en tro på nånting mer som vi inte styr över, kan inte förklara vad men att anser att det finns ngt mer därute. Tror även på nån sorts karma - lite att vad man gör och hur man beter sig kommer tillbaka till en i ngn form.


Idag blir det iaf rätt lugnt känns det som, öppna förskolan har hyrt badhuset men tror intevi har riktig lust att åka faktiskt...ska fundera en stund till.

Ska iaf baka en kaka - måste göra av med lite ägg =) och sen hade vi en plan att städa ur loppisförrådet så kanske vi kan öppna upp där i helgen till och med =)


Apropå det så är det LOPPPIS på Holänna paviljongen den 4.e juni - intresserad av att vara med så kontakta mig. 100 kr/bord, jag fixar annons och skyltar =)

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards