Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Carolina - 6 maj 2011 14:18

usch fy blä....sovit ett par timmar med N nu, skönt och välbehövligt. Så trött!!! Men istället vaknar man upp med magkramp from hell då....

Nåja en tablett och lite mat i magen så kanske det ordnar till sig snart....det har iaf slutat regna

PMS

Av Carolina - 6 maj 2011 08:25

hormonrusningar i kroppen men de är ändå bättre än vad de var för ett halvår sen så lite stabiliserat har det blivit. Man får vara glad åt det lilla ;)


Lite träningsvärk i benen...insida lår såklart ... de musklerna används ju typ aldrig annars så...eller ja jag har ju inte så himla många muskler överhuvudtaget så... ska ju rida den där damen i em oxå...i dressyrsadel då...få se hur slut jag är sen ;) men det är kul oxå för hon kan ju så himla mkt bara man får henne att släppa till.


Min egen skulle jag vilja ha lite kort på om det blir skapligt väder i helgen...är ju ett drygt halvår sen sist å kanske att det hänt någonting iaf...


Lite tråkigt väder ute, förkylda inne - vi snorar o nyser alla tre som är hemma just nu så d blir inte så mkt gjort för oss idag skulle jag tro...ska ta o dammsuga lite o plocka reda på tvätten sen får vi se.


Imorgon är vi bjudna på 33 års"kalas"!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards