Alla inlägg den 21 april 2011

Av Carolina - 21 april 2011 20:15

Ska ladda upp bilder på de vackra blåkullefararna jag hade här hemma senare men nu myser vi mest i soffan o ser fram emot nådra sköna dagar tillsammans.


Har donat på med pojkarna idag och vid ett hämtade vi Hanna. Här hemma har vi mest sullat runt och gjort väldigt lite konsttruktivt men skönt har det varit i det sommarlika vädret =)


Avslutade dagen med grillat och rödvin =)



Av Carolina - 21 april 2011 08:17

idag ska vi flyga till blåkulla....känner mig inte riktigt på topp dock...mkt snorig och lite hostig. Både förkyld och allergisk :(


Hönshuset är isolerat ! Dörren är på plats, nu ska det byggas reden och sen ska det göras hägn - el voljär heter det när det är fåglar tror jag =) sen får de flytta hem sötnosarna hihi

Då kan jag börja leta tupp oxå på allvar - för de är klart tjejerna ska ha en kille eller hur ;)


Boysen är hemma, N kräktes igårnatt och de hostar o snorar så pass att de fick vara hemma idag med. H är på skolan och ska hämtas vid ett. Hon red i förrgår och lyckades ramla av såpass illa att hon slog armbågen rejält. Lilla olycksfågel där...


Vad helgen har att erbjuda i övrigt det har jag inte så stor koll på, körslg ggr två blir det iaf men från soffan. har varken råd eller energi att åka ner även om det säkerligen blir jättehäftigt på plats! Har inte heller barnvakt så vi beslöt att hellre åka ner till sthlm senare i sommar när vi kan åka allihop.

Ovido - Quiz & Flashcards