Alla inlägg den 13 april 2011

Av Carolina - 13 april 2011 18:50

lämnade boysen imorse utan problem - skönt!

Sen var det till stallet och mocka och så iväg till HUdik och osteopaten. VAr mkt mkt bättre idag, hon behövde bara korrigera på två ställen ( mot för förra gångens sex ställen...) ingenting i bröstryggen! Så skönt. Däremot lite i både svanken/bäckenet och så nacken då...nu har jag fått förhållningsorder om att avstå från tyngre kroppsarbete ett par dagar...känns inte riktigt som mig .... speciellt inte nu när det kliar i fingrarna av att bygga det där hönshuset...men å andra sidan har jag inga pengar så kan ju inte köpa virke o skivor iaf så...


Gick en liten sväng på stan medan Ingegärd var inne o blev behandlad, var riktigt mysigt att gå och strosa idag - kände mig inte det minsta stressad av alla människor. Skönt! Det betyder att jag är på rätt väg!


Lämnade ju in kortet på jobbet igår - känns som en stor sten har lämnat mig nu. Känns helt rätt detta även om det är lite nervöst inför framtiden....


Hann med dett besök hos kurator oxå innan det var dags att hämta hem barnen igen.


Igårkväll var vi till delsbo och badade - mkt uppskattat av både barn och vuxna. N hade verkligen skitkul i vattnet haha - vi skrattade så vi kiknade nmär han sprang runt med armkuddar och grej runt magen. Det får vi göra om snart igen!


Mkt trött nu - fel kväll att vara trött på...vill ju se både greys och out of map ikväll ju...men vi får börja o se om jag orkar med mästerkocken först

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards