Alla inlägg den 14 april 2011

Av Carolina - 14 april 2011 10:33

solen strålar, fåglarna kvittrar och det känns rätt härligt att leva idag =) lite stel och öm i kroppen, känner hur musklerna försöker hitta rätt positioner och testar vad som går å inte går men dte är skönt iaf.


lämnade boysen imorse, båda lika glada och pigga - är det inte helt underbart såna dagar ?;) E skulle ju ut i skogen så han bokstavligen studsade in genom grindarna idag. N är ju lättsam för tillfället så jag hoppas det håller i sig.


Sen mötte jag upp Anna och vi tog en skön promenad så jag känner att jag gjort nåt nyttigt oxå. Fick ju tillsägelse igår om att äta mer proteiner...ja jag vet att jag måste bygga  lite muskler nu men det går ju så trögt....


Sitter just nu i soffan med en kopp kaffe och funderar på vad jag ska hitta på härnäst :)


Ha en härlig dag !

Ovido - Quiz & Flashcards