Alla inlägg den 4 april 2011

Av Carolina - 4 april 2011 20:13

och full aktivitet ha det varit hela dagen trots en enorm trötthet i hela kroppen... började med att få iväg pojkarna imorse, tog därefter en tur till Borr o svärmors pålle. Kollade in när massören var där o behandlade henne o en till häst. Sen hem, en snabblunch i form av grillad kyckling ( vilken gav mig ont magen...för salt el för mkt fett ???) på väg till stallet.


Sen väntade en behandling för min egen pålle - bästa Anna kom o jobbade med henne, andra gången nu, första var i fredags o det gav superresultat =) TACK så himla mkt för att du vill hjälpa oss :). Så kul att se tjejerna jobba o jodå jag är sugen att börja om själv oxå...det finns ju där men behöver friskas upp, sen är det skönt att ha ngn annan som kollar min egen häst ;) man blir ju lätt lite hemmablind o tar vissa saker som självklara bara.


Efter en trevlig fika med nämda A ( som gärna hade fått fortsätta hela eftermiddagen ) skyndade jag iväg till möte med sommarens förmodade arbetsplats. Känns bra och eventuellt kan jag börja jobba så smått lite tidigare oxå. Bra för ekonomin i sånt fall...


Nu är det tv - Project Runway =)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards