Alla inlägg den 18 april 2011

Av Carolina - 18 april 2011 21:26

trött i kroppen trött i huvudet - men skönt trött just för att jag är trött både fysiskt och psykiskt. Har jobbat med både kropp o knopp idag ;)


Gjort en liten dörr till hönornas utgång och klyvt lite ved, samt varit på arbetsförmedlingen - vilket inte gav så jättemkt men det kan säkert vara bra ändå.


Nu ikväll firade vi sis som fyllde år igår, tårta och kaffe - gott!


Pojkarna har lekt här hemma så superduktigt hela dan - gick ut vid nio imorse och de har varit ute i stort sett hela dan. Lerat ner sig, åkt vagn (lillen) cyklat (storebror) och grävt i sanden. Härlig dag o det känns i kinderna att det är sol och vind på dagarna. Imorgon ska boysen påp dagis och jag ska nog börja med en liten promenad innan det är dags att fylla på reserverna i kylskåp och skafferi...börjar eka ganska tomt.

Av Carolina - 18 april 2011 08:32

ja hela kroppen är öm efter helgens pass i hönshuset och stallet. Badade kråkan igår...fram kom en ny snyggare variant med ett hiskeligt humör ;) promenaden efter vägen kantades av både spring på bakbenen, kosparkar och tjurighet...STO...får vara glad för att hon inte gick så långt att hon siktade på mig iaf :/ nåja ngt gott i det hela är ju att hon verkar helt återställd och redo att börja jobba igen!


Hönshuset ja....det går framåt men kanske inte så supersnabbt som jag önskar...fast å andra sidan gör det inget för jag har inte haft nåt nät helelr så det känns lite surt om huset blir klart men inte hagen så...men nu har jag kanske fått tag på lite sånt oxå :) Ska ge mig ut nu när pojkarna är påklädda ( o bytta ) för att försöka få till en dörr till luckan...har funderat fram och tillbaka på hur man löser det åp bästa sätt...få se om jag tänkt rätt hehe.


kl 13 ska jag ner på arbetsförmedlingen och höra nån basinformation som gäller alla arbetslösa då...pojkarna åker till morfar under tiden..spännande... eller inte

Ovido - Quiz & Flashcards